Thursday, December 13, 2012

Really.


ugh i get jelly at the smallest things :bow:
i get mad at the simplest things gggah :argh:
i get bored SUPER fast :boo:
i get annoyed easily grrrrr
i think negatively too much 
i forgive people that shouldn't be forgiven :bleh:
i care too much
i dislike a lot of things 
Sometimes, everything just bothers me
&When i fall for someone, I fall hard!!!!

:cute: bye.

Wednesday, December 12, 2012

Origamiiiiiiiiiiiiii

Uh oh hi& assalamualaikum semua! So today nak cerita pasal one of my favourite hobby on my leisure time. Cewah chaitt pehal speaking hihihi. Ok dulu jadi hobby bila form 4 which is so-called-honeymoon-year. Ugh Who the hell yang cakap tahun tingkatan empat ni tahun berbulan madu? Ugh sumpah tak. Result sangat sedey pedeyy. Hihihi ok kay cut the crap!


Ok, first time saya dengar origami macam err sorry im so not interested with this 'buang masa' handmade thingy but!!!! Once you're good at it, ya allah perasaan tu huhuhuhu best gila rasa nak buat origami tu banyak-banyak sangat-sangat ah! Hahahahahahah soooooooooo...........

Once upon a time..... There's one cute boy yang suka saya. Cehwah takda maknanya. Dia kawan kepada adik saya. Nama dia..... Tet! Error :p ihihihihi well kononnya lah minat dekat saya hihihii. So, dia bagi saya origami lololove! 

And saya try godek godek coding untuk buat origami tu ahahaha. Hm so ini kerja saya sampai result teruk gila huhuhuhu so this is it :D


hm i only can make origami love, ihihihi
well sekarang otw nak try burung lah, butterfly lah, bintang lah, flowers lah haih.
So tired ok. Huhuhuhu.
So just google anything je sekarang, resepi pon dekat hujung jari aje~~

Hee~ Bye!


Monday, December 10, 2012

Breaking Dawn Part 2 ❤❤❤❤❤❤


every time i heard this song i feel like crying. i always think of twilight. ❤❤❤
ugh i will never get tired watching over and over again all the Twilight Saga movies. It will forever be in my heart!  
and and and  my favorites part is when the music is and shes doing visions from her past with edward and jacob. Eh eh ups! Korang dah tengok belom twilight? Hihihihi breaking dawn part two melebih-lebih ah awesome dia. Patut ah dekat twitter takde sorang pon nak cerita ending nya macamana -..- hihihi 
tak sabar lah nak tunggu breaking dawn ni keluar astro huhuhuhu ok thousand years time ~~ wee~

The day we met
Frozen I held my breath
Right from the start
I knew it I found a home for my
Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow


One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more

Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this


One step closer
I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more



And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more 

perfect.

Saturday, December 8, 2012

A cuti to remember

Hi. Im such a pemalas ah TT_TT

Buku pegang but gah tak baca pon errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i'm such a douche!!!!
Okay next year imma spm candidates ugh hm harap boleh vaccuum semua buku buku tu sampai lekat and takkan lupa ah! But hm susah..........................................

Hm, haritu tengok Hafalan Solat Delisa. And i still remember what the ustaz said.......

"Kalau kita susah nak buat something, it means.........kita tak ikhlas. Kita buat sebab duit and hadiah. Kalau ikhlas kerana Allah Ta'ala and tidak mengharapkan apa-apa balasan, insha Allah senang!!!!!!"

Hm so um ill make sure im studying this (not just for SPM) but for me. For my umi& abah and my future! C: Hihi sooooooooooooooooooooooooooo jangan belanja apa-apa dah next year. Only buy if i really really really neeeeeeeeds it. Kalau tak, belah ah takpayah! Beli buku aje boleh sebab lepas SPM i wanna buy my qt pie PHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 OH YEH 

Eh astaghfirullahal'azim. Dearself......... Ikhlas kan diri. Banyak muhasabah diri! Hihi ^.^ Lillahi'Taala!

Thursday, September 27, 2012

Test test test

HAHAHAHAHAH IM TESTING THIS BLOG YO HI YO! OK BAI. HIHIHIHIHIHI
IM STARTING NEW LIFE :3
\safhlasjfh

lepas delete all my stupid posts ugh -__-
so hello there!

hehehehehee
oi. Stalk blog qila eh? :P
Saya tahu awak mesti stalk saya sampai ke first post saya ni kan kan kan.
Hihi.
WELCOME. HEHE.